środa, 21 sierpnia 2013

Prolog + pierwsza notka

"Kendall nienawidzi Justina

Justin nienawidzi Kendall

Czy 10 dni coś zmieni pomiędzy nimi?

- Więc chcesz żebym dała ci szanse? Abym się w tobie zakochała? - Zapytałam

- I żeby było ciekawiej, mam tylko 10 dni żeby to zrobić. - Jego ego świeciło tak mocno, że chciałam uderzyć go w brzuch.

- Dobrze. - Poddałam się dając mu to czego chciał, bo wiedziałam że to pójdzie po mojej myśli. - Zobaczymy tylko kto zakocha się w kim. - Uśmiechnęłam się do niego przyglądając się mu."

Cześć! 
Z tej strony @irishsexygod i @iluvmyhazz. Chciałybyśmy przywitać Was na nowym tłumaczeniu FanFiction z Justinem Bieberem - "10 days" pisanego przez cudowną luvbieber4eva. 
Obydwie będziemy tłumaczyć rozdziały, pierwszy pojawi się w niedziele, a kolejne będą dodawane co tydzień lub dwa. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nasze tłumaczenie, jak i FanFiction.
Jeżeli ktoś chce być informowany, niech napisze swoją nazwę tt, tumblra lub gg w komentarzu (:



Dziękujemy za cudowny szablon od @biebzuhl
J & N. 

4 komentarze: